Just a stupid excuse to buy Cola

shirt-SH / pants-H&M / creepers-CZASNABUTY.PL / watch-COLLEZIO 


Uwielbiam chodzić do second-handów i znajdować tam mnóstwo ciekawych i pięknych rzeczy, za niesamowicie niską cenę! Koszula ze zdjęć powyżej bardzo mi się spodobała, ze względu na swój krój, także nie zastanawiałam się ani chwili nad jej kupnem. ;)
Moja aktualna sytuacja nie jest najlepsza, gdyż ze znalezieniem wolnego czasu(na bloga) w roku szkolnym, tym bardziej w roku maturalnym, jest dość ciężkie, czasem wręcz niewykonalne. Jednak robię wszystko co w mojej mocy i gdy tylko widzę piękną, słoneczną pogodę staram się to wykorzystywać. ;)

 GROUPLOVE - Tongue Tied
San Cisco - Awkward

17 komentarzy:

  1. świetny look i zdjęcia;) po prostu genialnie wyszło =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie to sa z nowej kolekcji czy jakis starszy model? Pytam bo sa sliczne
    Zdjecia super oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcja z tamtego roku jesień/zima, ale widziałam je nawet na wieszakach ostatnio oO

      Usuń
  3. Super outfit! bardzo mi się podoba !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam sh za wszystkie perełki,które można tam znaleźć!
    Świetny zegarek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy set :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I was suggested this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as
    nobody else know such detailed about my difficulty.

    You're wonderful! Thanks!

    Also visit my web page; avenir

    OdpowiedzUsuń
  6. If some one desires expert view on the topic of running a blog then
    i propose him/her to visit this webpage, Keep up the nice job.


    Also visit my web page; opera.com

    OdpowiedzUsuń